Elke organisatie ontleent zijn bestaansrecht aan zijn klanten en de producten of diensten die aan deze klanten geleverd worden. Dit betekent dat de klant een goede dienstverlening mag verwachten en ook behoort te krijgen. Maar dit is niet zo simpel als het lijkt…. Goed klantcontact gaat gepaard met gigantische informatiestromen, ingewikkelde processen en met ‘mensenwerk’. Dit goed organiseren wil zeggen: uw klantcontactcentrum (KCC) optimaal neerzetten. Goed klantcontact is de basis van uw organisatie!

Change a Lot kan uw organisatie van dienst zijn in het neerzetten van een professioneel klantcontact centrum:

  • Opbouw en inrichting van een nieuw KCC
  • Verbetering en professionalisering van uw bestaande KCC (of inrichting van de dienstverleningskanalen)
  • Opleiding, training en coaching van uw KCC medewerkers
  • Interim inzet als leidinggevende van uw KCC
  • Projectbegeleiding voor projecten aangaande de inrichting van uw dienstverlening / uw KCC

Ook bij organisaties waarbij geen sprake is van een volledig klantcontact centrum, maar men wel te maken heeft met dienstverlening, kan mijn expertise uiteraard ingezet worden.