We kunnen ons allemaal goed herinneren in welke situaties wij zelf als klant niet tevreden waren, of wanneer we juist wel erg tevreden waren. Tevreden klanten zijn de belangrijkste graadmeter om te beoordelen of u uw dienstverlening goed op orde heeft. De cursus of workshop klantgerichtheid van Change a Lot zorgt ervoor dat een klantervaring met een van úw medewerkers als positief zal worden herinnerd. Bij de behandeling van dit onderwerp wordt aandacht besteed aan inleving in de klantsituatie, tips en tricks voor een prettige klantbejegening en leert de deelnemer dé gouden regel om tot een tevreden klant te komen. De wijze waarop de stof behandeld wordt is interactief met verschillende oefeningen en steeds refererend naar de eigen praktijk. De medewerker zal hierdoor direct handvatten hebben om het aangeleerde in de eigen werksituaties toe te passen. De keuze voor een workshop of training in dit onderwerp hangt af van de groepssamenstelling, groepsomvang en gewenste intensiteit.

Advies tijdsinvestering: 1 dagdeel